پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

چگونه CDN به سایت کمک می کند ؟!

همانطور که وب سایت به معنای واقعی کلمه دیجیتال مشاغل / خدمات / محصولات شما است ، سرعت وب سایت ، عملکرد و تجربه کاربر پسند چیزی است که بیشترین اهمیت را برای ROI و محبوبیت خوب خود دارد ، در اینجا CDN بازی می شود. برای زنده ماندن و حفظ مشاغل آنلاین خود در اوج ، در این Digital Aeon تقویت تجربه استفاده از وب سایت شما باید مهمترین وظیفه شما باشد.

اهمیت سرعت بارگذاری وب سایت ، تجربه کاربر پسند؟
همیشه سرعت سایت شما ، تجربه کاربر پسند و بارگذاری خود را ارتقا دهید زیرا این امر نقش مهمی در امتیاز PR SEO برای سایت شما ایفا می کند ، زیرا موتورهای جستجوگر سایت شما را مطابق با نیاز بازدید کنندگان خزیده و نمایه می کنند. حتی این می تواند در منابع ترافیک سایت شما تأثیر بگذارد ، نرخ گزاف گویی و همچنین نرخ تبدیل را افزایش دهد زیرا تحقیقات ثابت می کند که هیچ بازدید کننده ای صبر ندارد برای صفحهای که بیش از ۱۰ ثانیه برای بارگیری دارد صبر کند.

CDN چگونه می تواند عملکرد وب سایت را بهبود بخشد؟
CDN (شبکه تحویل محتوا) به عنوان فرم کامل نقش خود را تعریف می کند ، سروری است که محتوای وب سایت ها را مطابق با موقعیت جغرافیایی کاربر که در جستجوی آن از طریق “مراکز داده توزیع شده” در سراسر جهان است ، ارائه می دهد.

سایت سه سوت

چگونه CDN به سایت کمک می کند

CDN نسخه ذخیره شده هر محتوای وب سایت را در کلیه مکان های جغرافیایی به نام POP (نقاط حضور) ذخیره می کند ، فاصله بین مکان بازدید کننده و محتوای وب سایت شما را کاهش می دهد. به دنبال خدمات میزبانی سریع فلاش با CDN نیز باشید ، سپس به دنبال خدمات میزبانی ویژه و مقرون به صرفه نگار نوین بروید.

عملکرد وب سایت – CDN

CDN مزایای زیر را برای بهبود وب سایت ارائه می دهد
بارهای صفحه سریع: سرعت صفحه را با ارائه محتوای سایت از طریق نزدیکترین مرکز داده توزیع شده بهبود می بخشد.

مدیریت ترافیک وب سایت بالا: CDN با متعادل کردن زمان بارگذاری و محتوای ارائه شده از طریق چندین سرور حافظه پنهان ، بسیار زیاد وب سایت را کنترل می کند.

از حملات DDoS جلوگیری می کند: از وب سایت و برنامه های وب شما در برابر حملات DDos محافظت می کند.

کاهش استفاده از پهنای باند: میزان استفاده از پهنای باند کاهش می یابد زیرا محتوا به صورت محلی در دسترس خواهد بود. با توجه به چندین سرور توزیع شده متصل به یک سرور منفرد واحد ، میزان استفاده از پهنای باند را کاهش می دهد.

تجزیه و تحلیل دقیق: از طریق داشبورد فروشندگان CDN شما می توانید استفاده دقیق از پهنای باند ، زمان بارگیری صفحه سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

No Downtime Issues: حتی اگر سرور میزبان شما به دلیل محتوای ذخیره شده وب سایت در چندین سرور ، از کار بیفتد ، سایت شما را به روز و در دسترس نگه می دارد.

چگونه CDN به سایت کمک می کند

نتیجه:
با پیاده سازی مناسب CDN ، یک وب سایت خوب ، پر سرعت و کاربر پسند خوب ایجاد و نگهداری کنید

مطلب چگونه CDN به سایت کمک می کند به پایان رسید با آموزش های بعدی با ما همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *