پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

راهکار های امنیتی برای سرور مجازی | بخش دوم

۵٫ پیشگیری از حمله DDoS

DDoS کوتاه برای توزیع انکار سرویس است. راهکار های امنیتی برای سرور مجازی حملات مانند این باعث اختلال خدمات وب سایت شما می شود که منابع آن را با استفاده از ترافیک غریب مملو از منابع خود می کند و آن را به بازدیدکنندگان غیر قابل دسترس می کند. این می تواند عمدتا توسط یک فایروال قوی جلوگیری شود، اما برای جلوگیری از نفوذ وب سایت نیاز به تنظیمات امنیتی بسیار قوی تر خواهد داشت.

 

۶٫ محدودیت دسترسی

میزبان نیاز به مشخص کردن محدودیت های دسترسی برای سرور و ماشین های دیگر موجود در زیرساخت دارد. هیچ کس جز مدیر سیستم و سایر تکنسین های آموزش دیده تیمی که دارای مجوز امنیتی هستند دسترسی به دستگاه ها را دریافت می کند. شما همچنین می توانید IP هایی که مجاز به دسترسی به این سرورها هستند را سفید کنید. از افراد مخرب از هک کردن منابع خود جلوگیری کنید با غیر فعال کردن دسترسی ورود به سایت در سطح ریشه کاربری.

 

۷٫ امنیت شل (SSH)

اگر به خط فرمان سرور وب دسترسی داشته باشید، SSH یا Secure Socket Shell مسیری امن برای دسترسی به سرور وب فراهم می کند. این پروتکل شبکه رمز نگاری جریان اطلاعات را بین این کارشناسان فنی و دستگاههای کنترل از راه دور با رمزگذاری حفظ می کند.

 

۸٫ SFTP

SFTP پروتکل تراکنش پرونده امن است. مدیریت فایلها از جمله افزودن، حذف یا انتقال اسناد به پوشه های مختلف مراقبت می کند. SFTP این پروسه ها را با استفاده از گذرواژه ایمن با هر یک از این پرونده ها محافظت می کند.

 

۹٫ پیشگیری SQLi

تزریق SQLi یا SQL یک روش است که از طریق آن هکرها کد اصلی خود را به کدگذاری وبسایت خود تزریق می کنند. این یکی از قدیمی ترین تکنیک هاست و هنوز در جهان جرایم سایبری شایع است. سایت هایی که به پایگاه داده های مبتنی بر SQL وابسته هستند بیشتر مستعد چنین حملاتی هستند.

 

برای نبرد این، برنامه نویسان شما باید یک ورق تقلب داشته باشند. با این حال، در جهان میزبان، بیشترین ارائه دهندگان معتبر از تزریقات SQL با اقدامات خود جلوگیری می کنند. راهکار های امنیتی برای سرور مجازی در ابتدا، آنها به طور منظم به روز رسانی سیستم عامل از جمله تم ها، پلاگین ها و نرم افزار را تضمین می کند.

 

سپس، آنها می توانند WAF (فایروال برنامه وب) را پیکربندی کنند، اسکریپت های cross-site و آسیب پذیری را برای جلوگیری از وقوع SQLi پیاده سازی کنند. علاوه بر این، آنها از مارک های امنیتی مانند SiteLock که اسکن وب سایت را برای آسیب پذیری های تزریق ممکن می دانند، به شما از طریق ایمیل در مورد آن اطلاع می دهند و سپس کارشناسان خود را از بین می برند.

 

۱۰٫ رمزهای عبور

هر کسی که به پشت صحنه وب سایت شما دسترسی داشته باشد باید دارای رمزهای عبور قوی باشد. مدیران و سایر کارکنان این پانل همچنین باید رمز عبور خود را تغییر دهند اگر هر گونه تلاش هک شده شناسایی شود. خط مشی های رمز عبور باید وجود داشته باشد و همه باید مطابق باشند. اگر کسی نمیتواند یک رمز عبور قوی ایجاد کند، مدیران سرور مجازی ایران رمز عبور ایمن میتوانند برای آنها یک منحصر به فرد و پیچیده ایجاد کنند.

 

۱۱٫ به روز رسانی نرم افزار

CMS و سایر برنامه های کاربردی باید به طور مرتب از زمان آخرین ارتقاء به روزرسانی شوند شامل راه حل هایی برای تمام خطرات امنیتی که تاکنون کشف شده است. شرکت های تولیدی این سیستم های نرم افزاری با تکه هایی برای حل و فصل جدیدترین سوراخ های امنیتی می آیند. به همین دلیل است، حتی اگر به نظر می رسد معامله ناچیز است، به روز رسانی نرم افزار به طور منظم برای امنیت وب سایت شما بسیار مهم است.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *