پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

اندروید تی وی چیست ؟

اندروید تی وی چیست ؟

با شما هستیم با اندروید تی وی چیست ؟ در خدمت شما خواهیم بود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. و یا با  محیط آن آشنا گردید به مطالعه این مطللب بپردازید.

بکاپ منظم روزانه هفتگی ماهانه در یک سرور مجزا از مزیت نگارنوین نسبت به سایرین می باشد.

شرکت نگارنوین با همت بهترین کارشناس های قوی به شما کاربران و مشتریهای عزیز خدمت رسانی میکند تا هرچه آسان تر و بهتر به درخواست های خود برسید.

سرور مجازی بورس

Android Tv چیست و چه کاربردی دارد ؟

اندروید تی وی در واقع دستگاهی است که برای صفحات نمایش بزرگ بهینه شده است که رابط کاربری ویژه خودش را دارد، و دارای فروشگاه برنامه های اندرویدی است که باعث می شود بهتر کنترل شود و تمام نکاتی را که از یک ستاپ باکس آندرویدی با قابلیت بخش آنلاین انتظار دارید را در خودش جای داده است. درست مانند اپل تی وی، فضای اندروید تی وی نیز با محیط تلویزیون بهینه شده است و مثل هندست های اندرویدی، این دستگاه نیز توسط سازندگان متفاوتی ساخته می شود، و گوگل تنها کمپانی سازنده این دستگاه نیست. مثلا کمپانی ریزر و اندویا نیز اندروید تی وی دارند اخیرا برخی از تلویزیون ها هم به طور پیش فرض و از همان ابتدا با اندروید تی وی عرضه می شوند. در واقع اندروید تی وی یک پلیت فرمه و از این جهت با اپل تی وی که یک دستگاه است تفاوت دارد.

معنی کلمه آندروید

اندروید Android (از یونانی : به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا ربات یا آدم آهنی) نام سیستم‌ عاملی است که گوگل برای اسمارت فون‌ ها و تبلت‌ ها و هم اکنون برای تلویزیون‌ ها عرضه می کنند و با همکاری ده‌ ها شرکت بر روی دستگاه‌ های مبتنی بر اندروید قرار می دهد و لوگوی آن هم، یک ربات انسان نما است.

پس این همه اندروید تی وی که در بازار می بینیم چی هستند؟

اگر در گوگل یا فروشگاه‌ های اینترنتی بزرگ مثل آمازون عبارت اندروید تی‌ وی را جستجو کنید با تعداد زیادی گزینه مواجه می شوید که در واقع بیشتر آن ها اندروید تی‌ وی نیستند و تنها دستگاه‌ هایی هستند که مجهز به سیستم عامل اندرویدن و می توانند به تلویزیون شما متصل شوند. بیشتر این دستگاه‌ ها در واقع مجهز به پلت‌ فرم اندروید تی‌ وی نیستند چون اجازه دسترسی به آن را ندارد. در واقع این مدل دستگاه‌ ها با استفاده از تکنیک‌ های هک و با ایجاد تغییرات روی سیستم عامل اندروید آن را به گونه‌ ای تغییر می دهند که بتوان از آن بر روی تلویزیون نیز استفاده کرد. قضیه وقتی بدتر می شود که می بینیم برخی از این دستگاه‌ ها حتی دسترسی به پلی استور را هم ندارند.

اندروید تی وی ( Android TV ) چه کارهایی رو انجام می دهد ؟

همانگونه که از اسم آن پیدا است، اندروید تی وی ( Android TV ) همان نرم افزار اندروید است. یکی از فواید بسیار مهم اندروید تی وی این است که تمامی برنامه ها و اپلیکیشن هایی که توسط برنامه نویسان برای موبایل هوشمند و تبلت شما نوشته شده، به خوبی و با همان کیفیت بر روی تلویزیون شما کار می کنند. این دستگاه یک ابزار را اجرا کرده که با استفاده از اون محتویات مبتنی بر کلمات کلیدی مانند فیلم های کوین اسپیسی و یا جستجو هایی که نتایج آن ها محدودتر هستند مانند فیلم برنده جشنواره ساندنس ۲۰۰۹ را به شما ارائه می دهد.

شما می توانید این جستجو را با تایپ کردن و یا با استفاده از جستجو صوتی انجام بدهید و درست همانند برنامه های تلویزیونی و فیلم ها، به شما امکان می دهد به خوبی و با کیفیت پلی استیشن و Amazon Fire TV بازی کنید. اندروید تی وی ( Android TV ) برای ارائه محتویات بر Google Play Store متکی است اما جستجو رو از بین تمامی ارائه دهندگان خدمات آنلاین انجام می دهد.

مزایای اندروید تی وی

اگه شما می خواهید با استفاده از تلویزیون ویدیو یا فیلمی رو ببینید، اندروید تی وی ( Android TV ) در بین تمامی ارائه دهندگان خدمات فیلم ها و ویدیو های آنلاین جستجو کرده تا ببیند که چه محتویاتی متناسب با آنچه شما می خواهید موجود و در دسترس است. به طور طبیعی علاوه بر تمامی این ها شما همچنین قادر هستید به طور عادی به تماشای تلویزیون بنشینید. امروزه بیشتر کمپانی ها یا برند های تلویزیون از اندروید تی وی در تلویزیون ها هوشمندشان استفاده می کنند پس می توانیم در بیشتر تلویزیون های هوشمند از مزایای اندروید تی وی بهره مند شویم.

از طرف دیگه می توان به تجربه نکسوس کیو Nexusq اشاره کرد که برای بسیاری از افراد یکی از تلاش های ناکام گوگل برای رفتن به اتاق های نشیمن محسوب می شود. پس از آن نیز کروم کست ( Chromecast ) بود که می توانیم از آن به عنوان داستان موفقیت آمیز گوگل تی وی Google TV نام برد. اکثر مردم احتمالا از این دستگاه برای مشاهده ویدیو های نتفلیکس و یوتیوب/ Netflix) , (YouTube استفاده می کنند، اما اندروید توانایی بازی و کار با تعدادی از کنترل کننده ها را دارد. همانند کروم کست ( Chromecast ) اندروید تی وی هم قابلیت جریان فیلم ها و ویدیو ها را برای شما مضاعف می کند. به این معنا که شما می توانید محتویات را بر روی موبایل یا مرورگر خود پیدا کنید و با یک تلنگر آن را به اندروید تی وی Android TV خود منتقل کنید.

Google Play

ممکن است کروم کست به فعالیت خود همانند یک رقیب برای اپل تی وی و Amazon Fire TV ادامه دهد اما اندروید تی وی (Android TV) با تلویزیون های اسمارت دارای سیستم عامل وب او اس (Web Os) رقابت کند. Android TV به همراه دسترسی کامل و نامحدود به مرکز Google Play ارائه می شود که در نتیجه‌ ی آن می توانید به گوش کردن مجموعه موسیقی‌ های خود پرداخته یا حتی محتوایی که بر روی تبلت یا گوشی هوشمند خود دارید را مستقیما بر روی Android TV نگاه کنید  منظور فقط کافیه که با استفاده از گوگل اکانت یکسانی وارد حساب خود شوید.

بدون نیاز به هیچ اقدام اضافی، بصورت پیش‌ فرض مجموعه‌ ای از هزاران فیلم، نمایش تلویزیونی و ترک های موسیقی در دسترس کاربر قرار می گیرد. رابط کاربری این سیستم‌ عامل نیز برای هماهنگی هر چه تمام‌ تر با صفحات نمایش بزرگ تلویزیون‌ ها بهینه شده تا امکان هدایت ساده‌ ی کاربر در میان اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها و سایر محتوای چند رسانه‌ ای، در حالی که شخص در فاصله‌ ی دور بر روی کاناپه‌ ی خود نشسته، فراهم کند.

موتور جستجوی گوگل

تمام شالوده‌ ی این سیستم به موتور جستجوی گوگل گره خورده که جستجو برای دستیابی به محتوای دلخواه، چکیده‌ ی مفیدی از اطلاعات در خصوص بازیگران و مجموعه‌ ها و حتی لیستی از نامزدهای جوایز مختلف نظیر اسکار رو لذت‌ بخش می کند. البته Android TV شما رو تنها به سرویس‌ های گوگل محدود نمی کند بلکه قادر است رنج وسیعی از ورودی‌ها نظیر HDMI، دریافت‌ کننده‌ های IPTV و TV tunerهای معمولی را به خوبی پشتیبانی کند. همچنین Google Cast نیز راه خودش را به Android TV باز کرده و امکان انتقال محتوای گوشی هوشمند و تبلت به تلویزیون و نیز پخش مستقیم آن ها بر روی صفحه‌ ی بزرگ دستگاه را برای کاربر فراهم می کند

کاموا

تبریک می گوییم مقاله اندروید تی وی چیست ؟ پایان رسید با مقالات بعدی ما را همراهی کنید.

شعار همیشگی: حفظ مشتریان فعلی ، دعوت از مشتریان قبلی ، جذب مشتریان آتی

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *