پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

امروز با شما هستیم با یک آموزش کاربردی دیگر تحت عنوان آموزش حل مشکل صفحه سفید مدیریت یا به طور کلی وقتی ما در سی پنل یا دایرکت ادمین و یا هر کنترل پنل دیگری بر روی پوشه سایت وردپرسی خود به خصوص پوشه wp-admin رمز قرار می دهیم بعد از قرار دادن رمز برای این فولدر سایت و یا مدیریت سایت یا همان پیشخوان وردپرس بالا نمیاد ، یا سفید می شود و یا ارور ۴۰۴ نات فاند می دهد پس با ما همراه شوید تا آموزش حل مشکل صفحه سفید مدیریت !

بنابر یکی از مهم ترین اقدامات و کارهایی که می توان برای افزایش و بالا بردن امنیت سایت جوملایی و یا وردپرسی و نیوکی و یا هر سیستم مدیریت محتوا و … قرار دادن قفل امنیتی یا همان رمز در پوشه بر روی پوشه های سی پنل به خصوص wp-admin و administrator است که پوشه مدیریتی جوملا و یا وردپرس می باشد ، اگر هکر به آن دسترسی پیدا کند می تواند اطلاعات سایت را دستکاری کند .یکی از مشکلاتی که بعد از رمز گذاشتن بر روی این پوشه معمولا بوجود می آید ارور ۴۰۴ است که بعد از حذف فایل .htaccess این مشکل به صورت موقتی رفع می شود . آموزش زیر را دنبال کنید تا بعد از قرار دادن رمز عبور بتوانیم بدون ارور ۴۰۴ وارد پوشه مدیریت شویم .

با استفاده از آموزش رمز گذاری بر روی فولدر ادمین در cPanel رمز عبور را روی پوشه مورد نظر ست کنید . سپس طبق راهنمای نمایش فایل های مخفی و htaccess در CPanel نمایش فایل های مخفی را در هاست فعال نمایید .

پس از این کار وارد هاست خود شوید و در روت هاست خودتان در پوشه public_html دنبال فایل htaccess. را انتخاب نمایید با استفاده از دکمه Edit فایل را باز کنید .

کدهای مربوط به رمز پوشه را مشاهده خواهید کرد به انتهای فایل اضافه کنید!

کد زیر را در انتهای کدها وارد کرده و فایل را سیو نمایید

ErrorDocument 401 “Authorisation Required”

به این ترتیب مشکل شما رفع و رمز امنیتی به درستی فعال خواهد شد .

تبریک می گوئیم آموزش حل مشکل صفحه سفید مدیریت به پایان رسید با آموزش های بعدی با نگار نوین همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *