پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

آموزش تغییر رمز دیتابیس در دایرکت ادمین

در این آموزش قصد داریم به شما آموزشش تغییر دادن رمز دیتابیس در دایرکت ادمین DirectAdmin را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید!

نحوه تغییر رمز دیتابیس در دایرکت ادمین سرور مجازی :

بعضی اوقات به دلایل زیادی شما نیاز پیدا می کنید که رمز دیتابیس خود را در دایرکت ادمین تغییر دهید یکی از علت های اصلی آن بالا بردن امنیت و یا فراموشی رمز دیتابیس و … که در حقیقت شما رمز یوزر دیتابیسی که به آن سینک شده است را تغییر می دهید و خود دیتابیس به صورت کلی دارای رمز نمی باشد پس با این آموزش با ما همراه باشید تا آموزش تغییر رمز دیتابیس در دایرکت ادمین را به شما عزیزان و دوستان نگارنوین آموزش دهیم.

برای تغییر رمز پسوورد دیتابیس در دایرکت ادمین ابتدا می بایستی وارد هاست خود و پنل خود در دایرکت ادمین شوید و سپس از بخش Your Account بر روی گزینه ی MySQL Management کلیک می کنیم همانند تصویر ذیل:

در این صفحه از لیست دیتابیس ها نام دیتابیسی که می خواهید رمز آن را تغییر دهید و دیتابیس به آن اضافه شده است را انتخاب می کنیم.

آموزش تغییر رمز دیتابیس در دایرکت ادمین

در مرحله بعدی قادر خواهیم بود لیست یوزرها و یا نام کاربری های دیتابیس ها را مشاهده و در مقابل هر دیبایس گزینه modify password برای تغییر رمز دیتابیس وجود دارد کلیک می کنیم.

آموزش تغییر رمز دیتابیس در دایرکت ادمین

با کلیک کردن روی گزینه modify password امکان تغییر رمز فراهم خواهد بود.

آموزش تغییر رمز دیتابیس در دایرکت ادمین۲

در نهایت در این مرحله با تغییر رمز به صورت رندم (تصادفی) یا رمزی که خودتان انتخاب کردید را دوبار در کادرها وارد می کنید و بر روی دکمه Save کلیک می کنید.

تبریک می گوئیم آموزش تغییر رمز دیتابیس در دایرکت ادمین به پایان رسید ، با آموزش های بعدی با ما حتما همراه باشید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *