پرداخت سالیانه %20 تخفیف!

فروش ویژه
پشتیبانی از
وردپرس
Hubspot
جوملا
دروپال
Wix
شاپفای
مجنتو
Typeo3

حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس

آموزش حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس wordpress

امروز قصد داریم به شما حل مشکل آپلود نشدن عکس و فایل در وردپرس را به شما آموزش دهیم که خیلی از شماها عزیزان با این مشکل بارها مواجه شدید هنگامی که قالب جدیدی نصب کردید یا افزوده ای نصب کردید به این مشکل برخوردید و خیلی جستجو کردید و راههایی امتحان کردید اما هنوز مشکلتون حل نشده و پابرجا می باشد ، پس با ما همراه باشید تا با حل این مشکل!

در ابتدا می بایستی عرض کنم که این مشکل به دلیل تغییر سطح دسترسی پوشه ها می باشد.

رفع خطای بارگذاری تصویر در وردپرس :

خطایی که هنگام این مشکل پیش می آید به شکل زیر خواهد بود

علت خطای بارگذاری عکس و فایل در وردپرس چه می باشد؟!

دلیل اصلی این موضوع همانطور که در بالا نیز ذکر شد سطح دسترسی پوشه ها تغییر و محدود شده است! وردپرس WordPress به طور اتوماتیک و به صورت پیش فرض عکس ها فایل ها و ویدئو های شما را در خود ذخیره نمی کند و بارها به کرار مشاهده شده که برخی از عکس ها در فایل ها و صفحات نمایش نخواهد داد. برای تعیین سطح دسترسی‌ و رفع محدودیت ها به شکل صحیح می بایستی که با استفاده از نرم افزارهای FTP مشابه فایل زیلا FileZilla و CutFtp به فایل‌ها دسترسی پیدا می کنیم.

نکته مهم این می باشد که وقتی سطح دسترسی تغییر کند به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت ، به طور مثال تغییرات و افزونه هایی که در سرور یا کانفیگ سرور توسط هاستینگ انجام میشه باعث تغییر این سطح دسترسی ها خواهد بود ، ضمنان هاستینگ های ضعیف و نوپا باعث بوجود آمدن این مشکل خواهند بود که نگارنوین با پیش رو در ارائه خدمات هاستینگ بخصوص هاست وردپرس در خدمت شما عزیزان می باشد.

نصب قالب جدید و افزونه های جدید هم باعث ایجاد چنین مشکلی می گردد و یا بروزرسانی قالب یا افزونه که باعث ایجاد تغییر در دسترسی و محدودیت دسترسی می گردد!

برای حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس برنامه FTP خود را باز می کنیم:

بعد از وارد کردن اطلاعات هاست یا سرور وارد دایرکتوری wp-content می شویم ، در این قسمت یک پوشه به نام upload وجود دارد روی این پوشه راست کلیک می کنیم و مطابق شکل زیر file permissions رو انتخاب می کنیم.

پس از این مرحله یک صفحه جدید برای file permissions باز خواهد شد ، در این مرحله لازم می باشد که اجازه دسترسی رو به عدد ۷۴۴ تغییر دهیم ، برای وارد کردن این عدد فیلد numberic value رو پیدا می کنیم و عدد ۷۴۴۴ رو وارد می کنیم.

سپس در قسمت پایین و مطابق با شکل زیر گزینه Recurse into subdirectories رو تیک می زنیم:

در این مرحله Apply to directories only رو مطابق با زیر اینتخاب می کنیم و روی دکمه OK کلیک می کنیم تا تغییرات ذخیره گردد ، فایل‌زیلا یا برنامه FTP شما از این پس تغییرات اعمال شده رو روی دایرکتوری پیاده می کند.

نکته بسیار مهم :در صورتی که با وجود تغییرات اعمال شده مشکل شما حل نگردید ، در گام اول به جای عدد ۷۴۴ عدد ۷۵۵ رو وارد می کنیم.

در مرحله آخر لازم می باشد که شما این دسترسی رو برای تمامی پوشه ها ایجاد کنید ، برای همی نکار شما مجددا روی فولد آپلود راست کلیک می کنید و مجددا file permissions رو انتخاب می کنیم ، این بار در باکس ایجاد شده ، numeric value رو به ۶۴۴ تغییر می دهیم ، مشابه با مراحل قبل گزینه‌ Recurse into subdirectories رو تیک بزنید ولی این بار درقسمت پایین تر گزینه‌ی Apply to files only رو انتخاب کنید

به مدیریت وردپرس خود برگردید و سعی کنید یک فایل یا عکس آپلود کنید!

تبریک می گوئیم ، حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس به پایان رسید.

نگارنوین

اولین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده سرورهای مجازی ، اختصاصی ، دامنه ، هاست و طراحی سایت و گرافیک در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *